3 Auafede și un singur Dor(u)

Gânduri Despletite

18600892_10208933018582606_689665613_n

Salut, Doru! Înainte de a-ți solicita acest interviu, am încercat să scotocesc prin biografia ta, pentru a cunoaște mai bine omul din spatele autorului, și nu am găsit decât anul nașterii și faptul că înainte să te naști ca Doru Ciocanu, ai murit, în 1968, ” în calitate de băbuță din tribul Mississauga al grupului indigen Algonkin al primelor națiuni canadiene. Anterior, ai trăit, în diverse perioade ale istoriei universale, sub formă de bărbați, femei, lupi, păsări, preponderent cântătoare, pești, șopârle, insecte, copaci, flori, stânci, pietricele, ceasuri, fantome și alte ființe vii, mașinării sau lucruri însuflețite; în total, peste 2000 de vieți”. Am extras acest citat din succinta fișă biografică de pe coperta ultimei tale cărți, ”Dicționar Auafed 3”. De unde această informație, cum ai aflat despre toate aceste vieți anterioare ale tale? Este ea adevărată sau sunt rodul unei fantezii?

Toate ipostazele enumerate mai sus sunt doar niște presupuneri…

Vezi articolul original 1.847 de cuvinte mai mult

Despre Dinu

nu-s geniu al poeziei nu pot reda tot ce-aş dori de aceea îţi voi spune: “Te rog, nu mă ciopli” nu-s bun la complimente ci doar la fapte tari ba chiar şi indecente dar bune de pahar ar spune unii: "nu-s bun pentru nimic… sunt bun pentru nimic" dar mă arunc în toate mă-mpiedic, mă ridic nu pot să merg prin lume cu capul aplecat şi mulţi mă cred adesea că sunt un apucat nu pot mocni o viaţă ca un cărbune stins şi, fie, ard în pară cum ard şi-acum în vis nu-s geniu-al poeziei şi nu-s aşa cum vrei sunt o insectă, care trăiesc în flori de tei...

Lasă un comentariu