„Eliberatorii” care ne-au ucis străbunii (peste 1 milion și jumătate de basarabeni uciși de sovietici)

Bălți 1941, după bombardamentele sovietice (foto credit: Daniel Siegfriedsohn, din arhive bucureștene) Am observat că majoritatea veteranilor bălțeni sunt de origine rusă sau ucraineană. E s…

Sursă: „Eliberatorii” care ne-au ucis străbunii (peste 1 milion și jumătate de basarabeni uciși de sovietici)

Despre Dinu

nu-s geniu al poeziei nu pot reda tot ce-aş dori de aceea îţi voi spune: “Te rog, nu mă ciopli” nu-s bun la complimente ci doar la fapte tari ba chiar şi indecente dar bune de pahar ar spune unii: "nu-s bun pentru nimic… sunt bun pentru nimic" dar mă arunc în toate mă-mpiedic, mă ridic nu pot să merg prin lume cu capul aplecat şi mulţi mă cred adesea că sunt un apucat nu pot mocni o viaţă ca un cărbune stins şi, fie, ard în pară cum ard şi-acum în vis nu-s geniu-al poeziei şi nu-s aşa cum vrei sunt o insectă, care trăiesc în flori de tei...

Lasă un comentariu