„Alegeri prezidentiale”… in Padurea Domneasca

aceste alegeri…

“prezidentiale”,

incorecte si paranormale…

precum foaia de turnesol…

papusi si fosile,

falsi unionisti…

scosi din subsol.

aceste alegeri…

banale,

scoate si satul,

cu gropile sale,

sincope in minte

sfredelite de TV-uri

si APL-uri,

“cuminte”…

aceste alegeri…

anale,

au defecat…

si alte scheme electorale…

Ali Baba si cei 40 de hoti

sunt copii,

fata de “sirieni”, transnistreni,

zeci de mii…

aceste alegeri…

“prezidentiale”,

imi spun ca,

miroase urat

si e jale…

iar tzarul e gol…

in tara fara de tara…

Despre Dinu

nu-s geniu al poeziei nu pot reda tot ce-aş dori de aceea îţi voi spune: “Te rog, nu mă ciopli” nu-s bun la complimente ci doar la fapte tari ba chiar şi indecente dar bune de pahar ar spune unii: "nu-s bun pentru nimic… sunt bun pentru nimic" dar mă arunc în toate mă-mpiedic, mă ridic nu pot să merg prin lume cu capul aplecat şi mulţi mă cred adesea că sunt un apucat nu pot mocni o viaţă ca un cărbune stins şi, fie, ard în pară cum ard şi-acum în vis nu-s geniu-al poeziei şi nu-s aşa cum vrei sunt o insectă, care trăiesc în flori de tei...

Lasă un răspuns

