IATA DE CE ISRAELUL NU ESTE PAMANTUL SFANT!

Extraterestrii Printre Noi

LOCALIZARE SI CARACTERISTICI

 Cred ca putini s-au intrebat ce inseamna cu adevarat tara sfanta deoarece toti am fost invatati sa gandim ca aceasta se asociaza cu bucata de pamant pe care dumnezeu a ales-o pe acesta planeta pentru el. Dar ce inseamna “tara sfanta”?

De ce toti cred ca acest petec de pamant are o valoare asa de mare, de ce toti cred ca dumnezeu sa va reintorace acolo, de ce toti cred ca acest teritoriu este cel al Israelului si al Palestinei de azi si mai presus de toate de ce este sfanta o tara unde pentru cucerirea ei de catre poporul domnului s-au comis cele mai mari si mai atroce masacre ale istoriei chiemate “razboiul sfant”?

Ei bine, dupa multi ani de studiu al fenomenului religios in care am inteles ca biblia spune adevarata istorie a omenirii iar institutia bisericeasca a deformat acesta istorie pentru a-si proteja…

Vezi articol original 9.823 de cuvinte mai mult

Despre Dinu

nu-s geniu al poeziei nu pot reda tot ce-aş dori de aceea îţi voi spune: “Te rog, nu mă ciopli” nu-s bun la complimente ci doar la fapte tari ba chiar şi indecente dar bune de pahar ar spune unii: "nu-s bun pentru nimic… sunt bun pentru nimic" dar mă arunc în toate mă-mpiedic, mă ridic nu pot să merg prin lume cu capul aplecat şi mulţi mă cred adesea că sunt un apucat nu pot mocni o viaţă ca un cărbune stins şi, fie, ard în pară cum ard şi-acum în vis nu-s geniu-al poeziei şi nu-s aşa cum vrei sunt o insectă, care trăiesc în flori de tei...

Lasă un răspuns

