Durere…

În cadrul activităților mele am avut ocazia deseori să lucrez cu străini. Sunt diferiți, mai ales, depinde de unde provin.

Dar cât de străini n-ar fi, în situații de criză se unesc pentru a le depăși…

Acum activez într-o echipă pestriță, cu persoane de diferite naționalități/culturi, confesiuni religioase, printre care sunt „infiltrați” și… aborigenii noștri… Nu vreau să supăr, dar intenționat în loc de băștinași am pus accent pe alt termen.

Nu vreau să ating aici nivelul de cultură sau incultură. Dar mă doare lingușeala localnică față de stranieri, mă doare trădarea sub orice formă… mă doare „dezunirea” umplută cu fudulie goală și „prostie deșteaptă”.

Atât, am vrut doar să punctez, că dacă, într-adevăr, dorim să ne integrăm în diverse uniuni sau să realizăm Marea Unire, mai întâi de toate ar trebui să ne învățăm să fim uniți noi, cel puțin cei care locuiesc între Prut și Nistru…

nici viitor?

nici prezent?

între picioarele tale… Țară!

Despre Dinu

nu-s geniu al poeziei nu pot reda tot ce-aş dori de aceea îţi voi spune: “Te rog, nu mă ciopli” nu-s bun la complimente ci doar la fapte tari ba chiar şi indecente dar bune de pahar ar spune unii: "nu-s bun pentru nimic… sunt bun pentru nimic" dar mă arunc în toate mă-mpiedic, mă ridic nu pot să merg prin lume cu capul aplecat şi mulţi mă cred adesea că sunt un apucat nu pot mocni o viaţă ca un cărbune stins şi, fie, ard în pară cum ard şi-acum în vis nu-s geniu-al poeziei şi nu-s aşa cum vrei sunt o insectă, care trăiesc în flori de tei...

Lasă un răspuns

