ÎNTREBARE ÎNAINTE DE SOMN: Cine-i mai Animal decât animalul?

Sau… pentru a avea imunitate, trebuie să fii Animal? M-am încurcat cu totul… Imagine

Niciodată n-am conceput vânatoarea ca pe o plăcere…

(Am refuzat mai multe invitaţii de-a fi mare bărbat cu puşcă şi cu trofeu.  Se vede că nu-mi este dat să fiu politician moldav, căci doar la noi mai toţi politicantropii se laudă cu puşca sa.)

Nu cred că există vre-o fiară (cu excepţia primatelor), care ar omorî din plăcere.

În lumea animală răpitorul atacă din necesitate, pentru a supravieţui, fie pentru a se hrăni sau pentru a se apăra şi nicidecum pentru satisfacţie.

Îmi aduc aminte de un caz, care a avut loc în aceiaşi rezervaţie, cu vreo 10 ani în urmă. Unde un grup de indivizi cu Jeep-uri şi cu lunete sofisticate au omorât (din plăcere) 2 căprioare, 5 mistreţi şi 2 iepuri.  S-ar crede că, au făcuto şi ei… din necesitate. Dar nu, căci mai toţi erau nacialnici şi nu aveau deloc probleme cu digestia.

Fiind prinşi în flagrant de către băeiţii cu cagule, ei s-au prezentat drept kolhoznici… odată cu aceste biete fiinţe a murit şi acel caz. Acum se doreşte moartea altui caz, numai că, în care a fost omorât un om… De fapt, se doreşte moartea noastră, a tuturor… în surdină şi tâmpeală continuă!

La ce bun să ne intereseze pe noi toate acestea? Mai ales că, avem organe abilitate (să şteargă urmele), care trebuie să-şi facă meseria (de grup). Totodată,  există alte evenimente mult mai importante, cum ar fi: 2 Crăciunuri (în care, toţi, obligatoriu, devin creştini), Anul Nou (pe rit sau rât nou şi pe cel vechi, adică în compania aceloraşi bâdle de toate culorile cur-cu-beului politic).

De fapt, mai este încă un eveniment de interes major pentru câteva jurnaliugi: Diploma lui Recean…

Noapte Bună, Moldova!

Despre Dinu

nu-s geniu al poeziei nu pot reda tot ce-aş dori de aceea îţi voi spune: “Te rog, nu mă ciopli” nu-s bun la complimente ci doar la fapte tari ba chiar şi indecente dar bune de pahar ar spune unii: "nu-s bun pentru nimic… sunt bun pentru nimic" dar mă arunc în toate mă-mpiedic, mă ridic nu pot să merg prin lume cu capul aplecat şi mulţi mă cred adesea că sunt un apucat nu pot mocni o viaţă ca un cărbune stins şi, fie, ard în pară cum ard şi-acum în vis nu-s geniu-al poeziei şi nu-s aşa cum vrei sunt o insectă, care trăiesc în flori de tei...

Lasă un răspuns

