Versiunea din TATĂL NOSTRU „și nu ne duce pe noi în ispită” este o ofensă adusă bunătăţii divine…

În rugăciunea „Tatăl nostru”, așa cum o știm noi, Dumnezeu este acuzat implicit de „a ne duce în ispită”, ceea ce este contrar definiției unui Dumnezeu considerat „infinit de bun, infinit de blând”. Versiunea oficială nu este adevărata rugăciune TATĂL NOSTRU.  Am cunoscut mai multe variante, dar cea mai apropiată de versiunea oficială este cea publicată în cartea „UNIVERSUL LUI EDGAR CAYCE” a lui KOECHLIN DE BIZEMONT. CAYCE a enunțat într-un mod cu totul neașteptat, adevăratul „Tatăl nostru”, așa cum l-au primit apostolii:

Tatăl nostru carele ești în ceruri

Slăvească-se numele Tău

Vie Împărăția Ta, facă-se voia Ta

Precum în cer, așa și pe pământ.

Dă-ne nouă pentru mâine, cu ce să împlinim trebuințele timpului nostru

Iartă-ne nouă păcatele noastre precum și noi iertăm celor ce ne-au greșit și ne greșesc

Fii călăuza noastră în vremuri grele de furtună și ispită

Du-ne pe calea cea dreaptă întru iubirea numelui Tău.

Am terminat.

Astfel, versiunea „și nu ne duce pe noi în ispită” este o ofensă adusă bunătății divine…

Sursa: fragment din interviul cu Domnul Prof. Tudor DIACONU („Curierul zilei” – Pitești, martie 1997)

Despre Dinu

nu-s geniu al poeziei nu pot reda tot ce-aş dori de aceea îţi voi spune: “Te rog, nu mă ciopli” nu-s bun la complimente ci doar la fapte tari ba chiar şi indecente dar bune de pahar ar spune unii: "nu-s bun pentru nimic… sunt bun pentru nimic" dar mă arunc în toate mă-mpiedic, mă ridic nu pot să merg prin lume cu capul aplecat şi mulţi mă cred adesea că sunt un apucat nu pot mocni o viaţă ca un cărbune stins şi, fie, ard în pară cum ard şi-acum în vis nu-s geniu-al poeziei şi nu-s aşa cum vrei sunt o insectă, care trăiesc în flori de tei...

Lasă un răspuns

